Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Antwerpen, Schippersstraat 11/3, Leila (Ned) (uitstekend)

Actieve recensies
    17

Thumbs up Leila, Antwerpen, Schippersstraat 11/3

Oké, vakantieperiodes zijn niet altijd de leukste periodes om te gaan wandelen. Vaak zijn de favoriete dvp's op vakantie.

Maar dit biedt nieuwe perspectieven. Probeer eens iets nieuws! En dat is wat is donderdagavond deed.

Had mij voorgenomen om een nieuwe ervaring uit te proberen. Liep wat rond en zag een paar nieuwe dames. Maar eentje trok toch wel mijn aandacht. Een paar keer gepasseerd en ze deed teken alsof ze wilde zeggen: 'wil je echt niet mijn klant zijn?'

Aangezien ze qua uiterlijk mij wel echt beviel, toch eens geïnformeerd. "50 euro, 20 minutes, fuck & suck. You won't regret it." Basic stuff. Geantwoord: "I hope so".

Na een korte introductie bleek ze van Eindhoven te komen en ze was Nederlandse. De rest van de conversatie kon dus wel in het Nederlands verlopen.

In Eindhoven werkte ze wel op de straat, het was dus wel even wennen voor haar om in een raam te werken, maar daarover verder iets meer.

Uitgekleed, op bed gaan liggen, mijn gereedschap wat in gereedheid gebracht en condoom erover. Pijpen was goed tamelijk diep. Daarna haar mooie lekkere tepeltjes gelikt en dit was hemels.

Posities: missio en doggy. Amazone was niet mogelijk omdat ze een slechte rug heeft. Geen probleem. Missio doet ze heel passioneel met de benen omheen. Ze kijkt je ook zo passioneel aan.

Vervolgens in doggy genomen. Eerst gewoon. Ondertussen haar sterretje gestreeld, waarna ze vertelde dat ze ook anaal deed (50 euro extra). Wat ik ook graag doe bij doggy, is het bovenlichaam volledig oprichten. Brengt wat meer spanning. Dit lukt niet bij iedereen, maar bij haar wel. Vervolgens haar volledig op haar buik gelegd en het zo in doggy afgemaakt. Ze doet ondertussen goed haar best om je aan te moedigen.

Zelf zegt ze dat ze nog wat moet wennen aan de nieuwe situatie en dat ze nu nog wat terughoudend is. Eens ze het gewend is, zal alles wel vlotter lopen, zegt ze. En ja, ze had er niet aan gedacht om keukenrol te voorzien zodat zij en de klanten zich konden schoonmaken. Ik had nog een pakje papieren zakdoekjes, dus heb ik die gegeven.

Ze is zo'n lieve meid, dat je haar dit niet kon kwalijk nemen. Na afloop ben ik nog naar de nachtwinkel geweest om een pak keukenrol te kopen en dit haar te geven. Met een ietwat verlegen,maar duidelijk dankbaar, lachje nam ze dit aan.

Lief, mooi, vol inzet: zeker terugkeren.
    alfredakira heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    5

Standaard Re: Antwerpen, Schippersstraat 11/3, Leila (Ned) (uitstekend)

Beste Alfre....

Heeft ze je ook verteld op welke dagen en uren ze aanwezig is,want dit lijkt me wel een leuke meid...

alvast bedankt

Actieve recensies
    17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloereFrans Bekijk bericht
    Beste Alfre....

Heeft ze je ook verteld op welke dagen en uren ze aanwezig is,want dit lijkt me wel een leuke meid...

alvast bedankt
    Ze heeft me wel verteld dat ze er zeker een jaar zal zijn. Ik bezocht haar na 22 uur dus in die shift. Volgende keer vraag ik haar wel welke dagen en uren.

Actieve recensies
    17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloereFrans Bekijk bericht
    Beste Alfre....

alvast bedankt
    Ze zegt dat ze alle dagen werkt, van 20 uur tot 8 uur. Ze geeft toe dat ze soms iets later is en ook wel eens vroeger vertrekt.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten